Aktivity značky KLASA intenzivně pokračují

zpět

Značka KLASA se právě v těchto dnech aktivně připravuje na významnou událost – výstavu Země živitelka v Českých Budějovicích, kde při slavnostním vyhlášení 26. srpna budou noví úspěšní výrobci oceněni touto značkou kvality.

Všestranná marketingová podpora značky KLASA odráží trvající závazek vůči spotřebitelům. Podle všech průzkumů drtivá většina lidí tuto značku kvality zná a orientuje se podle ní pří nákupu potravin. Po této nejvýznamnější tuzemské akci čeká na zástupce značky pařížský veletrh SIAL, kde budou v říjnu rovněž na stánku KLASA prezentovány kvalitní české potraviny. Mezi další marketingové aktivity, které KLASA plánuje v měsících srpen, září a říjen, patří velká spotřebitelská soutěž, regionální roadshow po městech České republiky a řada dalších spotřebitelských soutěží v médiích. KLASA rovněž pokračuje v konkrétních prezentacích úspěšných českých výrobců. Mezi společnosti, které KLASA svým spotřebitelům prostřednictvím speciálních  exkurzí představila, patří například Carla – Královodvorské čokoládovny, středočeská Biopekárna Zemanka či Mlékárna Bohemik z Opočna ve východních Čechách. Aktuálně je připravován tématický večer, na kterém bude představen region Valašsko a zástupci firem, které v rámci tohoto regionu podnikají. Konkrétně Mlékárna Valašské Meziříčí, RUDOLF JELÍNEK, VOMA a Pekařství VALAŠSKÉ FRGÁLY.

O akce pořádané značkou KLASA jako například tuzemské i zahraniční veletrhy, roadshow, výstavy či kulturní akce je mezi výrobci všeobecný zájem. Všechny výše uvedené akce plní dvojí funkci. Spotřebitele informují o kvalitě těchto produktů, výrobci ušetří peníze a čas díky prezentování svých výrobků pod značkou KLASA. Jednou z těchto akcí byl například veletrh privátních značek – PLMA Amsterdam. Na modernější veletržní expozici se ve stáncích KLASA letos prezentovalo sedm vystavovatelů, kteří tak měli jedinečnou příležitost k navázání spolupráce s nadnárodními řetězci, velkoobchody a výrobci nebo distributory privátních značek.

 

 

 

V neposlední řadě je nutné zmínit i sérii ochutnávkových akcí produktů KLASA. Na tuto formu podpory – přímo v místě prodeje – si nakupující zvykli a v naprosté většině jim vyhovuje. Pro spotřebitele je ideální, může-li výrobek ještě před nákupem ochutnat či otestovat. Když jim opravdu chutná, dopady na prodeje jsou výrazné. Efekt ochutnávek je umocněn propagací probíhající soutěžní akce „Sbírejte a vyhrávejte“. Kdo nasbírá do začátku října alespoň 30 log KLASA vystřižených z potravinových obalů, má šanci vyhrát videorecepty, kuchyňské vybavení nebo i domácí spotřebiče podle vlastního výběru. O akci jsou spotřebitelé informováni jak v místě prodeje, tak prostřednictvím webových stránek www.eklasa.cz, současně pak také na nových oficiálních stránkách značky na sociální síti Facebook, www.facebook.com/znacka.klasa.

 

 

Národní značku kvality KLASA uděluje mimořádně kvalitním potravinářským a zemědělským výrobkům ministr zemědělství od roku 2003. Administraci značky provádí Státní zemědělský intervenční fond. Národní značku kvality získává výrobce na tři roky. Logo KLASA slouží spotřebitelům k lepší orientaci na trhu při rozeznání výjimečně kvalitních produktů v porovnání s běžně dostupnými potravinami. V současnosti mohou spotřebitelé nalézt značku KLASA na obalech celkem 932 produktů od 268 českých a moravských výrobců. Další informace a kompletní seznam všech oceněných produktů jsou dostupné na stránkách www.eklasa.cz.