Všestranná marketingová podpora značky KLASA odráží trvající závazek vůči spotřebitelům. Podle všech průzkumů drtivá většina lidí tuto značku kvality zná a orientuje se podle ní pří nákupu potravin. Po této nejvýznamnější tuzemské akci čeká na zástupce značky pařížský veletrh SIAL, kde budou v říjnu rovněž na stánku KLASA prezentovány kvalitní české potraviny. Mezi další marketingové aktivity, které KLASA plánuje v měsících srpen, září a říjen, patří velká spotřebitelská soutěž, regionální roadshow po městech České republiky a řada dalších spotřebitelských soutěží v médiích. KLASA rovněž pokračuje v konkrétních prezentacích úspěšných českých výrobců. Mezi společnosti, které KLASA svým spotřebitelům prostřednictvím speciálních exkurzí představila, patří například Carla – Královodvorské čokoládovny, středočeská Biopekárna Zemanka či Mlékárna Bohemik z Opočna ve východních Čechách. Aktuálně je připravován tématický večer, na kterém bude představen region Valašsko a zástupci firem, které v rámci tohoto regionu podnikají. Konkrétně Mlékárna Valašské Meziříčí, RUDOLF JELÍNEK, VOMA a Pekařství VALAŠSKÉ FRGÁLY.
O akce pořádané značkou KLASA jako například tuzemské i zahraniční veletrhy, roadshow, výstavy či kulturní akce je mezi výrobci všeobecný zájem. Všechny výše uvedené akce plní dvojí funkci. Spotřebitele informují o kvalitě těchto produktů, výrobci ušetří peníze a čas díky prezentování svých výrobků pod značkou KLASA. Jednou z těchto akcí byl například veletrh privátních značek – PLMA Amsterdam. Na modernější veletržní expozici se ve stáncích KLASA letos prezentovalo sedm vystavovatelů, kteří tak měli jedinečnou příležitost k navázání spolupráce s nadnárodními řetězci, velkoobchody a výrobci nebo distributory privátních značek.
V neposlední řadě je nutné zmínit i sérii ochutnávkových akcí produktů KLASA. Na tuto formu podpory – přímo v místě prodeje – si nakupující zvykli a v naprosté většině jim vyhovuje. Pro spotřebitele je ideální, může-li výrobek ještě před nákupem ochutnat či otestovat. Když jim opravdu chutná, dopady na prodeje jsou výrazné. Efekt ochutnávek je umocněn propagací probíhající soutěžní akce „Sbírejte a vyhrávejte“. Kdo nasbírá do začátku října alespoň 30 log KLASA vystřižených z potravinových obalů, má šanci vyhrát videorecepty, kuchyňské vybavení nebo i domácí spotřebiče podle vlastního výběru. O akci jsou spotřebitelé informováni jak v místě prodeje, tak prostřednictvím webových stránek www.eklasa.cz, současně pak také na nových oficiálních stránkách značky na sociální síti Facebook, www.facebook.com/znacka.klasa.