Další podpora kvalitních potravin KLASA v maloobchodních řetězcích

zpět

Po úspěchu loňské spolupráce mezi vybranými hypermarkety a značkou KLASA pokračuje tento marketingový projekt i v létě roku 2010. V průběhu července byla zahájena marketingová podpora potravinářských výrobků nesoucích označení KLASA přímo v místě prodeje. Akce probíhá v prodejnách Kaufland, COOP, GLOBUS a INTERSPAR.

Uvedené řetězce byly zvoleny na základě dotazníkového šetření mezi dodavateli kvalitních potravinářských výrobků s označením KLASA. Základním parametrem na straně značky tedy byly preference výrobců, na druhé straně pak potřebná ochota hypermarketů či supermarketů prokázat spotřebitelům, že i ony podporují v prvé řadě prodej kvalitních potravin.

Stejně jako v minulém roce je základem podpory produktů se značkou KLASA speciální merchandising vedoucí k lepší orientaci zákazníků na prodejní ploše. Komplexní navigační systém provede spotřebitele nákupním centrem od vchodu až k produktům KLASA.

Reklamní sdělení s logem KLASA budou spotřebitelé nacházet na plakátech, podlahové grafice, nákupních vozících či závěsech v uličkách mezi regály. Odlišení od ostatních výrobků a upozornění na výrobky s logem KLASA zajistí další vizuální prvky přímo na jednotlivých regálech. Nedílnou součástí propagačních aktivit budou rovněž tradiční ochutnávky. Ty proběhnou v průběhu letních měsíců celkem ve 44 hypermarketech po celé republice. Efekt je navíc umocněn propagací probíhající soutěže „Sbírejte a vyhrávejte“.

Ocenění těchto aktivit i ze strany spotřebitelů souvisí s aktuální situací na maloobchodním trhu. Spotřebitelé v dnešní době nechtějí experimentovat. Jde jim o ověřenou jistotu, vybírají si výrobky s nejlepším poměrem kvalita/cena. Tíhnou také čím dál více k českým či obecně kvalitním výrobkům. Informační či marketingové akce tohoto typu pak zákazníkům výrazně pomáhají, aby kvalitní výrobky s logem KLASA při nákupu rychle a pohodlně našli.

 

 

Národní značku kvality KLASA uděluje mimořádně kvalitním potravinářským a zemědělským výrobkům ministr zemědělství od roku 2003. Administraci značky provádí Státní zemědělský intervenční fond. Národní značku kvality získává výrobce na tři roky. Logo KLASA slouží spotřebitelům k lepší orientaci na trhu při rozeznání výjimečně kvalitních produktů v porovnání s běžně dostupnými potravinami. V současnosti mohou spotřebitelé nalézt značku KLASA na obalech celkem 932 produktů od 268 českých a moravských výrobců. Další informace a kompletní seznam všech oceněných produktů jsou dostupné na stránkách www.eklasa.cz.