„V centrální části daného města či obce je umístěn poutavý stánek, ve kterém probíhá prezentace značky KLASA. Zábavnou formou her a soutěží se tak návštěvníci mohou blíže seznámit se značkou kvality KLASA. Snažíme se co nejvíce přiblížit spotřebitelům výhody a konkrétní produkty s tímto označením," říká Mgr. Petr Soukup, project manager Deník. „Na celou akci upozorňují pilotky - hostesky na vozítku Segway, které rozdávají informační letáky," dodává Petr Soukup.
Hlavním programem celé akce jsou různé motivační soutěže především pro ženy a děti. Veselé hry, jako například krmení otesánka, KLASA pexeso či určování správných ingrediencí jednotlivých pokrmů, Vás posunou až k vítěznému kolu štěstí. Na něm si můžete vytočit jednu z mnoha výher. Téměř dva měsíce se tedy budeme po českých městech a obcích setkávat a soutěžit se značkou KLASA. Roadshow byla úspěšně zahájena 28. dubna 2009 ve Dvoře Králové a Rokycanech. Všichni, kteří by se rádi zúčastnili akce Den s Deníkem, naleznou informace o místech a termínech konání v regionálních mutacích Deníku Vltava Labe Press nebo na webových stránkách www.eklasa.cz.