KLASA vyhlašuje soutěž „Řeznická prodejna roku 2009“

zpět

Značka KLASA v rámci nové kampaně se sloganem “Výjimečná kvalita zaručena“ připravila ve spolupráci s Českým svazem zpracovatelů masa soutěž „Řeznická prodejna roku 2009“. Odstartována bude 20. dubna a bude probíhat do 1. září 2009. Přihlásit se mohou výrobci a prodejci masa a uzenin, kteří prodávají masné výrobky se značkou KLASA. Účastí v této soutěži budou mít možnost prezentovat své prodejny a v neposlední řadě také prokázat poskytovaný servis a jeho kvalitu koncovým spotřebitelům.

„Vyhlášením této soutěže umožňujeme výrobcům a prodejcům masa a uzenin upozornit na celkovou kvalitu prodeje koncovému spotřebiteli,“ uvádí Ing. Jaromír Kloud, předseda představenstva Českého svazu zpracovatelů masa. “Mezi hlavní hodnotící kritéria patří například kvalita a šíře sortimentu, úroveň technického vybavení i obsluhujícího personálu, ale také úroveň informací poskytovaných spotřebitelům. Hodnotit bude odborná komise               a výherce získá certifikát Řeznická prodejna roku 2009,“ dodává Ing. Jaromír Kloud.

Soutěž „Řeznická prodejna roku 2009“ je rozdělena do dvou kol. První krajské kolo proběhne v termínu od 1. června do 1. července. Ukončeno bude vyhlášením jednoho postupujícího z každého kraje do kola celostátního. To bude následovat od 1. srpna do 1. září. Z vybraných čtrnácti obchodů bude poté vybrán absolutní vítěz, který bude oznámen na slavnostním vyhodnocení celostátního kola soutěže. To se uskuteční 8. září 2009 v rámci semináře Nové směry v produkci, výrobě a prodeji masa a masných výrobků.

Výrobci a prodejci se mohou do soutěže přihlásit od 20. dubna prostřednictvím internetových stránek www.eklasa.cz nebo www.cszm.cz. Na těchto stránkách budou také moci nalézt pravidla  a následně i zveřejněné vítěze soutěže.

Národní značku kvality KLASA uděluje mimořádně kvalitním potravinářským a zemědělským výrobkům ministr zemědělství od roku 2003. Administraci značky provádí Státní zemědělský intervenční fond. Národní značku kvality získává výrobce na tři roky. Logo KLASA slouží spotřebitelům k lepší orientaci na trhu při rozeznání výjimečně kvalitních produktů v porovnání s běžně dostupnými potravinami. V současnosti mohou spotřebitelé nalézt značku KLASA na obalech celkem 932 produktů od 268 českých a moravských výrobců. Další informace a kompletní seznam všech oceněných produktů jsou dostupné na stránkách www.eklasa.cz.