Podzimní výstavy a roadshow se značkou KLASA

zpět

V rámci dlouhodobé marketingové strategie podpory výrobců na akcích s vyšší koncentrací spotřebitelů pokračuje značka KLASA i na podzim v sérii tzv. roadshow a v prezentaci na výstavách a veletrzích. V říjnu se objeví na veletrhu Anuga v Kolíně nad Rýnem, výstavě Zemědělec v Lysé nad Labem a Hobby výstavě v Českých Budějovicích.  Návštěvníci mohou na těchto akcích nejen zjistit, jaké výrobky patří mezi kvalitní české potraviny oceněné certifikátem kvality KLASA, ale navíc mají možnost je i výhodně nakoupit a ochutnat.

Veletrh Anuga se koná v Kolíně nad Rýnem ve dnech 8.–12. října 2011. Jde o největší světový veletrh zaměřený na potraviny, maloobchod, služby a catering, který navštíví více než 6500 vystavovatelů a 150 000 návštěvníků. Anuga je unikátní svým konceptem jedenácti veletrhů pod jednou střechou. Návštěvníci tak mohou projít pavilony věnované například potravinám a lahůdkám, nápojům, chlazeným potravinám, mrazeným potravinám, pečivu a teplým nápojům, organickým potravinám nebo službám. Značka KLASA se odprezentuje ve společném stánku SZIF/KLASA v hale 11.1 ve stánku číslo C050 na celkové ploše 121,5 m2. Ve stánku samozřejmě nebudou chybět ani výrobci s oceněním KLASA. Na veletrh Anuga se letos chystají společnosti Artifex Instant, s. r. o., Essa, s. r. o., POEX Velké Meziříčí, a. s., Pekařství valašské frgály, s. r. o., Semix Pluso, spol. s r. o., Carla, spol. s r. o., Linea Nivnice, a. s., Hanácká Kyselka, s. r. o., Polabské Mlékárny, a. s., Interlacto, spol. s r. o., PEKÁRNA KRÁL, s. r. o., a RAVY CZ, a. s. „Domácí a zahraniční výstavy a veletrhy patří k našim oblíbeným marketingovým aktivitám. Výrobci ocenění visačkou KLASA tak mají možnost ve společné expozici představit své výrobky, najít potenciální zákazníky, získat nové kontrakty s dodavateli a zmapovat konkurenci,“ říká Dagmar Drábiková, brand manažerka značky KLASA.

Ve dnech 6.–9. října  proběhne v Lysé nad Labem již 35. ročník prodejně-kontraktační výstavy Zemědělec zaměřené na odbornou i laickou veřejnost, kterou každoročně navštíví 30 000 lidí. Značka KLASA na výstavu vyrazí se svou roadshow, tedy několika stánky, ve kterých se prezentují jednotliví výrobci ocenění certifikátem KLASA, kteří nabízejí návštěvníkům své výrobky k ochutnávce. Představí se mezi nimi firmy Racio, Vitaminátor, Valašské frgály, Havlík – Opal, Mlékárna Štecher, Amylon, Gran Moravia, Polabské mlékárny, Pekařství Josef Rýdl. Nebude chybět ani kuchařská show, kolo štěstí a dětský koutek pro nejmenší. Další podzimní zastávkou pak bude ve dnech 20.–23. října 13. ročník Hobby výstavy v Českých Budějovicích zaměřené na dům a zahradu, chovatelství, kutilství a ruční práce, sběratelství, interiéry, elektrospotřebiče, sportovní vyžití, sportovní vybavení, služby a potřeby pro seniory, oblečení a doplňky.

Národní značku kvality KLASA uděluje mimořádně kvalitním potravinářským a zemědělským výrobkům ministr zemědělství od roku 2003. Administraci značky provádí Státní zemědělský intervenční fond. Národní značku kvality získává výrobce na tři roky. Logo KLASA slouží spotřebitelům k lepší orientaci na trhu při rozeznání výjimečně kvalitních produktů v porovnání s běžně dostupnými potravinami. V současnosti mohou spotřebitelé nalézt značku KLASA na obalech celkem 932 produktů od 268 českých a moravských výrobců. Další informace a kompletní seznam všech oceněných produktů jsou dostupné na stránkách www.eklasa.cz.