Startuje nová kampaň značky KLASA

zpět

Na začátku dubna startuje nová komunikační kampaň značky KLASA, která se zaměří nejen na kvalitu výrobků, ale také na emocionální sdělení spotřebitelům „naše=české“. Kampaň propojí nový slogan: „Naše kvalita zaručena“. Bude součástí vizuálů i všech aktivit, které během celého roku proběhnou jak v nadlince, tak i podlince.

V pátek 1. dubna 2011 se po celé České republice objevily vizuály s novou kampaní značky KLASA a pěti novými motivy. „V letošním roce zaměříme marketingovou podporu značky KLASA především na ty aktivity, které mají přímý vliv na podporu prodeje. Kreativní oživení kampaně přináší nový slogan“ Naše kvalita zaručena“, který klade důraz na spotřebitelské preference naše=české. Společný slogan graficky oživí motiv českého vesnického kostelíku“, říká Dagmar Drábiková, Brand Manager značky KLASA.

Kromě billbordů, izerce v tisku a rozhlasových spotů vyrazí KLASA, tak jako v minulých letech, především mezi lidi. Chystá se totiž série roadshow v českých a moravských městech, během kterých se ve stánku KLASA představí různí výrobci z daného regionu, jejichž produkty už nesou české označení kvality KLASA. Nedílnou součástí kampaně bude
i podpora výrobků s logem KLASA přímo v místech prodeje populární formou ochutnávek. Spotřebitelé se na ně mohou těšit od května až do července v nejrůznějších řetězcích, například v COOP, Kauflandu nebo Globusu. KLASA v roce 2011 nezapomene ani na oblíbené spotřebitelské soutěže. Ta první  – Sbírejte, vystřihujte, vyhrávejte – navazuje na úspěch loňského ročníku, ve kterém přišly téměř dva milióny vystřižených log, odstartovala 4. dubna a poběží až do 3. července. Všechny informace k soutěžím budou dostupné na www.eklasa.cz.

Značka KLASA bude i nadále pokračovat v podpoře na sociální síti Facebook, jejíž stránka www.facebook.com/znacka.klasa má už téměř 13 000 fanoušků. Zaměří se i na další hledání netradičních formátů podpory výrobců. První vlaštovkou byl v letošním roce product placement výrobky s označením kvality KLASA v pořadu TV Barrandov „Co bude dnes k večeři“.

Národní značku kvality KLASA uděluje mimořádně kvalitním potravinářským a zemědělským výrobkům ministr zemědělství od roku 2003. Administraci značky provádí Státní zemědělský intervenční fond. Národní značku kvality získává výrobce na tři roky. Logo KLASA slouží spotřebitelům k lepší orientaci na trhu při rozeznání výjimečně kvalitních produktů v porovnání s běžně dostupnými potravinami. V současnosti mohou spotřebitelé nalézt značku KLASA na obalech celkem 932 produktů od 268 českých a moravských výrobců. Další informace a kompletní seznam všech oceněných produktů jsou dostupné na stránkách www.eklasa.cz.